نویسنده جوان

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

کوچه دلتنگی

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵ ق.ظ

دلنوشته

در کوچه دلتنگی
زیر تابلوی انتظار کشیدن آزاد
چشمانم را تشییع می کنم.
کسی نیست جز تنهایی
و درد...
کاسه اش ماه ها تیر می کشید.
صدای شکستن هنوز می آید.
چه آشی برایم پخته بودی!
تو رفتی...
تو رفتی و من
محکوم شدم به ماندن.
به جرم کشتن عقلی که
سالها پیش گورش را کنده بودم.
راست میگفت مادربزرگ
که قلب دیرتر از همه می میرد.
شاید فردا هم نوبت من باشد.
اما تا آن روز... اگر باز عصایم پیدا شد
اگر دوباره ردپایم را
نرفته برگشتم؛
مقابل همان چرخ های گاری
فریاد خواهم زد:
عمو... درد دوری را چند می کشی؟

  • مهدی کاشانی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی