نویسنده جوان

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

پیشگفتار

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ق.ظ

وبلاگی برای معرفی رمان
و عاشقانه های شخصی؛
تقدیم به دوستداران ادب و هنر...

  • مهدی کاشانی زاده

نظرات  (۸)

  • آهِ با مَد . . .
  • چه فکر خوبی :))
    موفق باشید !
     کتاب های زیبایی را معرفی میکنید ..
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • سلام 
    دنبالت کردم.
    ببینم چی داری واسمون :)
    شعر خیلی دوست دارم...
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • سلام.وبلاگ خوبی دارین :))
    من رمان خیلی دوست دارم ^^
    ممنون و دنبال شدید :))
    سلام بسیار عالی
    هم کتابخوانید و هم کتابخوان رشد می دهید
    قلمتان بر صراط حق استوار
    سلام نویسنده جوان ، به امید موفقیت هر چه بیشتر شما 
  • ܓ✿ سامره ܓ✿
  • سلام
    من هم مثل شما هستم
    خوشحالم که با چنین وبلاگی آشنا شدم و بی صبرانه منتظر پست هایتان هستم
    این کار شما لطف بزرگی ست در عدم اتلاف وقت. چون کمک می کند تا وقت ارزشمندمان را به بهترین ها اختصاص دهیم
    موفق باشید
    یاحق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی