نویسنده جوان

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

1984

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ب.ظ

جرج اورول

خلاصه(به قلم شخصی):

ماجرای 1984 روایتگر جامعه ای است که حزب در راس امور قرار دارد و تمامی اعمال و افکار مردم را کنترل می کند.گذشته،حال،آینده و هر آنچه که به ضرر حزب باشد جعل و یا حدف می شود.هیچ کس زندگی آزادانه ای ندارد و حتی حق ندارد به چیزی خلاف گفته های حزب فکر کند.

در این میان مردی به نام وینستن اسمیت که احساس می کند نسبت به برادر بزرگ یعنی رهبر حزب احساس تنفر دارد برای مبارزه و سرنگونی حزب تلاش می کند اما در پایان در اثر شکنچه های فراوان نه تنها عقایدش تغییر می کند بلکه در وجود او تنها یک نوع عشق ایجاد می شود؛عشق به برادر بزرگ

پ ن:اگر چه در شرایط مناسبی کتاب رو مطالعه نمی کردم اما به نظرم نکات جالبی داشت و توصیه می کنم شما هم حتما بخونید:)

  • مهدی کاشانی زاده

نظرات  (۲)

  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • اقا یک پیشنهاد هم برات دارم .

    من یک سرویس (رپورتاژ آگهی رایگان) دارم ، میخواهم چند تا وبلاگ رو به عنوان وبلاگ های خوب بلاگ دات ای ار معرفی کنم ، میشه وبلاگ شما رو هم در این لیست قرار بدهم ، اجازه میدهید ؟

    منتظر پاسخ شما هستم .
  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • سلام

    اسم وبلاگ تون خیلی قشنگه ، تبریک میگم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی