نویسنده جوان

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

خزان

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ق.ظ

شعر

بهارِ من نیامد شرمِ بسیار

دریده نیکو جامه عادتِ یار

رسیده نزد من اخبارِ حالش

چو گشته نقل محفل های ادوار

که بسته خاطراتش را شبانه

درون سینه ای مملوِ اسرار

زِ هر دشت و دمن خبر رسیده

شده مهمان هوای عطرش انگار

بهارِ من چه داند حال زارم

پریشان، مفلس و بی تاب و بیمار

پَر و بال مرا آتش دمیده

به سان بلبلی در شوق دیدار

بهار من چه داند کز فراغش

خزانِ عمر من گشته پدیدار

  • مهدی کاشانی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی